Specjalista ds. Obsługi Klienta i Zamówień Internetowych

Miejsce pracy: Kraków

W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz wdrażaniem nowych projektów poszukujemy ambitnych i zaangażowanych pracowników do Działu Obsługi Klienta.

Nie wymagamy od Ciebie doświadczenia, jedynie pasji i chęci rozwoju – w zamian przekażemy ogromną wiedzę i cenne umiejętności, które wykorzystasz pnąc się po szczeblach kariery w Morele.net. Współtwórz z nami Morele.net - najszybciej rozwijający się sklep internetowy. APLIKUJ!

Twoje zadania:
- Udzielanie Klientom telefonicznych i mailowych informacji dotyczących zamówień
Klienci będą się z Tobą kontaktować aby uzyskać informację dotyczące swoich zamówień, np. czasu przesyłki, dostępności produktów, reklamacji itp.
- Obsługa przed i po sprzedażowa
Jeżeli na naszej stronie Klient nie znajdzie tego czego szukał, Twoim zadaniem będzie zaproponowanie mu innego produktu. Będziesz doradzał, wspierał i budował długotrwałe relacje.
- Przyjmowanie zamówień drogą telefoniczną oraz wycena ofert
Będziesz tworzył oferty dla naszych Klientów, wyceniał produkty i pomagał im realizować zamówienia.
 
Nasze oczekiwania:
- Studia zaoczne w toku
Stanowisko, na które możesz aplikować to inkubator talentów. Chcemy zatrudniać ludzi młodych, dla których może to być nawet pierwsza praca. Będziesz miał okazję poznać kulturę pracy w naszej organizacji, a po pół roku będziesz mógł aplikować na inne stanowiska w firmie.
- Świetna obsługa komputera
Będziesz pracował w firmie technologicznej, odpisywał na maile i wiadomości oraz korzystał z narzędzi informatycznych. Z tego względu wymagamy bardzo dobrej obsługi komputera.
- Otwartość na nowe wyzwania
Na tym stanowisku będziesz miał okazję wiele się nauczyć. Poszukujemy osób otwartych na nowe doświadczenia, chętnych do nauki oraz wykazujących się inicjatywą. To od Ciebie będzie zależeć jak Twoja kariera się rozwinie.
- Doświadczenie w obsłudze Klienta
Świetnie jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia z Klientami jednak jeżeli jest to Twoja pierwsza praca, nic nie stoi na przeszkodzie aby spróbować! Wystarczy, że łatwo nawiązujesz kontakty i masz żyłkę handlowca.

Oferujemy
- Pracę w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku
- Możliwość rozwoju i awansu do innych działów– system szkoleń oraz rekrutacje wewnętrzne
- Pracę z rewelacyjnymi ludźmi, dla których praca to pasja
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w biurze w centrum Krakowa
- Wynagrodzenie adekwatne do wyników oraz osiąganych rezultatów – podstawa + premia
- Dodatkowo - karta sportowa, imprezy integracyjne
 

Zgłoszenia proszę przesyłać przez formularz: https://morele.elevato.net/pl/specjalista-ds-obslugi-klienta-i-zamowien-internetowych,ja,11

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)."
 

 

Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.

Specjalista Morele | 11:53
Cześć!
Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji