Status zamówienia

NOWE(1/4) – zamówienie wpłynęło do systemu i oczekuje na realizację, zamawiającemu zostanie wysłany e-mail o złożeniu zamówienia wraz z wstępnym terminem realizacji.

W REALIZACJI (2/4) – zamówienie zostało zatwierdzone do realizacji, zamawiającemu zostanie wysłany e-mail informujący o realizowaniu zamówienia wraz z dokładnym terminem i szczegółowymi informacjami o zamówieniu. 

GOTOWE(3/4) – zamówienie zostało skompletowane. Jeśli została wybrana opcja odbioru osobistego - towar jest gotowy do odebrania. Jeśli wybrano opcję wysyłkową - oznacza to, że zamówienie oczekuje na wysłanie do klienta. 

ZREALIZOWANE (4/4) – zamówienie zostało odebrane lub wysłane. Jeśli kupujący wybrał dostawę kurierem, otrzyma informację o swoim numerze listu przewozowego - dzięki któremu ma możliwość śledzenia przesyłki na stronie firmy kurierskiej. 

ANULOWANE – zamówienie zostało anulowane i nie zostanie zrealizowane.

Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.

Specjalista Morele | 09:00
Cześć!
Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji