Wymiana towaru posiadającego wady fabryczne (wymiana ekspresowa)

Naszym Klientom oferujemy możliwość skorzystania z przyśpieszonej procedury wymiany wadliwego towaru z wadą fabryczną. 

W celu skorzystania z tej opcji, należy przesłąć nam zgłoszenie (NIE DOTYCZY uszkodzenia mechanicznego lub braku kompletności towaru) w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od daty otrzymania towaru.

Dla wyjaśnienia:

Wada fabryczna towaru – dot. sytuacji gdy Twoje urządzenie przy próbie uruchomienia/nie włączą/nie działa lub funkcjonuje nieprawidłowo.

Uszkodzenie mechaniczne towaru – dot. sytuacji gdy po otwarciu towaru okazuje się że towar jest uszkodzony fizycznie.”

Wskazówki: 

  1. Zgłoszenie wymiany należy poprzedzić zgłoszeniem tzw. RMA, po zalogowaniu się na stronie sklepu Trenujesz.pl (przez opcję Wymiana towaru z wadą fabryczną) - dokładny opis TUTAJ.
  2. Dalsze instrukcje postępowania z reklamowanym towarem, przesłane zostaną drogą mailową.
  3. Sklep standardowo wydaje dyspozycję wymiany towaru na nowy, w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania towaru przez Dział Obsługi Reklamacji Trenujesz.pl w Krakowie.

WAŻNE!

I. W przypadku braku możliwości zweryfikowania rodzaju wady, towar wysyłany jest do autoryzowanego serwisu producenta. Wówczas termin wymiany wadliwego sprzętu, rozpoczyna się w momencie potwierdzenia wady przez serwis producenta. Maksymalny termin na potwierdzenie wady przez producenta wynosi 14 dni.

II. W przypadku niektórych towarów (np. wielkogabarytowych), diagnoza i działania serwisowe, realizowane są przez serwis producenta bezpośrednio u Klienta. W przypadku potwierdzenia wady i braku możliwości usunięcia jej przez serwis, Trenujesz.pl na prośbę Klienta może wymienić towar lub zwrócić środki pieniężne.

III. Zaznaczamy, że reklamowany towar należy dostarczyć w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia - po tym terminie zgłoszenie zostanie zamknięte. Sklep Trenujesz.pl pokrywa koszty przesyłki kurierskiej, towaru reklamowanego przez Klienta.

IV. W ramach wymiany ekspresowej, reklamowany towar prosimy dostarczyć do sklepu w oryginalnym opakowaniu wraz z całą otrzymaną zawartością.

Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.

Specjalista Morele | 22:06
Cześć!
Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji