Jak należy postępować, gdy zamówienie odbierane w Paczkomacie posiada ślady uszkodzenia?

1. Paczkomaty umożliwiają złożenie reklamacji w momencie odbierania przesyłki. W tym celu należy, skorzystać z odpowiedniej opcji w Paczkomacie a następnie ponownie umieścić w nim przesyłkę do dyspozycji firmy Inpost i postępować zgodnie ze wskazówkami na Paczkomacie.

2. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na adres e-mail odbiorcy, i należy go wypełnić i zatwierdzić (jest to równoznaczne ze złożeniem reklamacji) do 14 dni. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem przesyłki Paczkomatowej do nadawcy.

3. Operator po zainicjowaniu reklamacji, dokonuje komisyjnego otwarcia przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Do momentu złożenia reklamacji odbiorca ma możliwość odebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału operatora.

4. W przypadku nienaruszonego opakowania, a uszkodzonej zawartości, odbiorca proszony jest do zgłoszenie się do pobliskiego oddziału firmy InPost.

Zaznaczamy, iż niezależnie od powyższej procedury Klient może złożyć reklamację u sprzedawcy.

Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.

Specjalista Morele | 06:34
Cześć!
Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji