Jakie są zasady serwisowania towaru objętego gwarancją?

Większość towarów dostępnych w naszej ofercie posiada gwarancje producenta, która jest realizowana bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe (z pominięciem sprzedawcy).

Wraz z towarami, wysyłane są karty gwarancyjne producenta, na której znajdują się następujące informacje:

- zasady gwarancji dotyczące danego towaru;

- wykaz miejsc, do których należy dostarczyć towar w przypadku jego uszkodzenia.

Z reguły punkty serwisowe znajdują się w większych miastach na terenie całego kraju. Jeżeli towar nie zawiera karty gwarancyjnej, wówczas zasady serwisowania dostępne są na stronie internetowej producenta.

Bardzo duża część towarów objęta jest gwarancją typu door-to-door co oznacza, że gwarant wyśle kuriera po reklamowany towar a następnie tą samą drogą go odeśle (na swój koszt)

Serwisowanie bezpośrednio w punkcie serwisowym producenta jest najszybszą formą realizacji reklamacji.

W przypadku towarów z gwarancją "wewnętrzną morele.net" gwarantem jest sprzedawca i reklamowany towar należy wysłać na adres serwisu Trenujesz.pl.

Dla kupujących będących konsumentami dajemy również możliwość zgłaszania reklamacji z tytułu rękojmi oraz pośrednictwa w reklamacji u producenta (czyli towar można dostarczyć do nas a my przekażemy go do serwisu producenta w imieniu Klienta). Realizacja reklamacji w tym trybie nie jest możliwa jeśli zakup jest "na firmę".

Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.

Specjalista Morele | 19:08
Cześć!
Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji