Niezgodność towaru z umową / Rękojmia

                                                                    Rękojmia (dla transakcji po 25.12.2014r.)

 

Możliwość zgłaszania reklamacji z tytułu rękojmi - przysługuje klientom na zasadach opisanych w regulaminie i w sposób regulowany ustawą.

Przesłanie reklamowanego towaru prosimy poprzedzić zgłoszeniem on-line w treści wskazując chęć skorzystania z uprawnień wynikających z rękojmi.

Paczkę z reklamowanym towarem należy odesłać na adres:

 

Morele.net sp. z o.o.
Trenujesz.pl - DOR
ul. Lipowa 4d
30-702 Kraków

Wybrane główne zasady na które należy zwrócić uwagę przy reklamacji z tytułu rękojmi:

  1. Możliwość skorzystania z tej formy reklamacji istnieje do 2 lat od daty zakupu.
  2. Przez pierwsze 12 miesięcy od daty zakupu, istnienie wady w momencie zakupu jest domniemane.
  3. Przez następny okres to kupujący musi, w razie wątpliwości sprzedawcy udowodnić, że zaistniała wada istniała w momencie transakcji, a nie jest wadą nabytą.
  4. Kupujący powinien określić sposób doprowadzenia towaru do zgodności z umową (wymiana, naprawa, obniżenie ceny lub zwrot).
Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.

Specjalista Morele | 16:44
Cześć!
Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji