Niezgodność towaru z umową / Rękojmia
Rękojmia (dla transakcji po 25.12.2014r.)
Możliwość zgłaszania reklamacji z tytułu rękojmi - przysługuje klientom na zasadach opisanych w regulaminie i w sposób regulowany ustawą.
Przesłanie reklamowanego towaru prosimy poprzedzić zgłoszeniem on-line w treści wskazując chęć skorzystania z uprawnień wynikających z rękojmi.
Paczkę z reklamowanym towarem należy odesłać na adres:
Morele.net sp. z o.o.
Trenujesz.pl - DOR
ul. Lipowa 4d
30-702 Kraków
Wybrane główne zasady na które należy zwrócić uwagę przy reklamacji z tytułu rękojmi:
- Możliwość skorzystania z tej formy reklamacji istnieje do 2 lat od daty zakupu.
- Przez pierwsze 12 miesięcy od daty zakupu, istnienie wady w momencie zakupu jest domniemane.
- Przez następny okres to kupujący musi, w razie wątpliwości sprzedawcy udowodnić, że zaistniała wada istniała w momencie transakcji, a nie jest wadą nabytą.
- Kupujący powinien określić sposób doprowadzenia towaru do zgodności z umową (wymiana, naprawa, obniżenie ceny lub zwrot).